Analyser og undersøgelser

Analyse. Jeg designer undersøgelser til at afdække og løse de udfordringer der kan være i forbindelse med et designprodukt, et brand, en visuel identitet, en marketingindsats eller en kunderejse og service.

Min værktøjskasse indeholder forskellige redskaber, som sammensættes helt individuelt ud fra den givne problematik:

RESEARCH
• Statistisk research
• Design- og trendresearch

ANALYSE & UNDERSØGELSE
• Kvantitativ analyse med spørgeskemaundersøgelse
• Kvalitativ analyse med dybdegående interviews
• Adfærdsdesign
• Observationer
• Deltagerobservation
• Interviews

DESIGN THINKING
Design Thinking anvender jeg til innovation i forbindelse med udvikling og design af designprodukter, grafisk design, servicedesign eller en marketingindsats. Design Thinking kan indeholde elementer af brainstorming, ideudvikling, participatory design, persona, visualiseringer, moodboards, prototypes, flowchart og journey map.

Influencer-marketing

Influencer undersøgelse

Brand signatur Lala Berlin

Kvantitativ analyse

Waste fashion and design

Design Thinking

Analyse finder løsningen  Kontakt Stargate