Analyser og undersøgelser

For at afdække et brands potentiele, designer jeg undersøgelser om designproduktet, brandet, den visuelle identitet, marketingindsatsen eller kunderejsen.

Min værktøjskasse indeholder forskellige redskaber, som sammensættes helt individuelt, ud fra den givne problematik:

RESEARCH
• Statistisk research
• Design- og trendresearch

ANALYSE & UNDERSØGELSE
• Kvantitativ analyse med spørgeskemaundersøgelse
• Kvalitativ analyse med dybdegående interviews
• Adfærdsdesign
• Observationer
• Deltagerobservation
• Interviews

DESIGN THINKING
Design Thinking anvender jeg til innovation i forbindelse med udvikling og design af designprodukter, grafisk design, servicedesign eller en marketingindsats. Design Thinking kan indeholde elementer af brainstorming, ideudvikling, participatory design, persona, visualiseringer, moodboards, prototypes, flowchart og journey map.

Influencer-marketing

Influencer undersøgelse

Brand signatur Lala Berlin

Kvantitativ analyse

Waste fashion and design

Design Thinking

Hør mere om analyser  Kontakt Stargate