Digital Marketing

Digital marketing er en del af den strategisk branding- og markedsføringsindsats og strategien tilpasses det konkrete brand, virksomheden og brandets målgruppe. Den digitale markedsføringsstrategi kan indeholde:


SEO:
Søgemaskineoptimering i forhold til websites tekniske opbygning, indhold og udvælgelse af relevante keywords.
Brugervenlighed:
Tilpasninger af websites og webshops i forhold til brugervenlighed.
Konvertering:
Konverteringsoptimering til websites og webshops i forhold til salg, nyhedsbrevstilmelding og downloads.
E-mailmarketing:
Strategier for e-mailmarketing med tekstforfatning af nyhedsbreve til målgruppen.
Content Marketing:
Strategi og indhold til succesfuld content marketing.
Sociale Medier:
Social mediestrategi og opslag til Facebook, Instagram, LinkedIn mv.
Copywriting & Tone of Voice:
Sælgende tekst og strategi for hvordan du taler til dit publikum på dit website og på sociale medier.
Facebook og Google Ads:
Køb og styring af annoncekampagner på Facebook og Google.

Brandsignatur

Brandsignaturer

Farveskiftende tekstiler

Farveskiftende tekstiler

Wearable technology

Elektronisk tøj